Brza narudžba
Košarica 0 kom

Pretvorite sendvič u zdravi obrok

Datum objave: 18.09.2020.
Komentiraj
Sendvič može biti zdravi obrok

Gotovo svaki obrok možete pretvoriti u sendvič - i obrnuto. Kao što je važno što se nalazi na vašem tanjuru, također je važno što se nalazi između te dvije kriške peciva ili kruha, ali i kakve su te dvije kriške peciva ili kruha.

Obično možemo računati na sendvič kao na nešto što možemo brzo spojiti. Uz samo kruh (ili pecivo), namaz, proteine i ​​povrće, u pravilu vam ne treba više od deset minuta da ga pripremite. Još jedan plus: tako ga je jednostavno spakirati i ponijeti sa sobom, u školu, na posao, na izlet! Ne morate misliti jeste li ponijeli pribor za jelo.

Da je sendvič mnogima omiljen obrok, nije nikakva novost, no je li zdrava opcija? Da, odaberete li prave sastojke, ali i bazu sendviča! Integralni kruh sa sjemenkama u usporedbi s dvije šnite običnog bijelog kruha, čini veliku razliku.

Idealno bi bilo da sendvič sadrži mješavinu složenih ugljikohidrata (pecivo ili kruh od cjelovitih žitarica), zdravih masti, nemasnih proteina i vlakana koji će vam pomoći da se riješite gladi.

Sardine iz konzerve na kruhu od pirovog brašna odlična su zdrava opcija!

Tražite li novi način konzumiranja sardina ili tražite neke uzbudljive biljne opcije koje lako možete dodati svojoj rutini, kada je sendvič u pitanju zdravih mogućnosti uistinu ima mnogo. Iako su možda jednostavni, definitivno ne znači da su dosadni.

Evo nekoliko jednostavnih smjernica za pripremu zdravog sendviča.

#1 Ne bijelom kruhu i pecivu

Još uvijek možete jesti kruh ili pecivo, ali preskočite bijeli kruh, koji u pravilu ne sadrži nikakve hranjive tvari. Kruh od heljdinog brašna, kruh od sjemenki i badema ili pirov kruh daleko su bolji izbor.

Ukusan i zdrav kruh bez glutena, za više dana.

Tražite li zdravu opciju bez glutena, isprobajte neobičan ali vrlo ukusan tanki kruh od crvene leće (koji može zamijeniti i tijesto za pizzu!).

Osim za sendviče, odličan je za razne namaze, ali i za pizzu!

Brze pogačice s bademovim brašnom također su odličan dodatak svakom lunch boxu. Izbor peciva i kruha uistinu je šarolik, a najbolji dio je taj što ih možete sami ispeći.

#2 Ne prerađenim mesnim proizvodima

Dobar izbor za između dvije kriške kruha uključuje piletinu, puretinu, nemasnu pečenu govedinu... Sardine ili inćuni s manjim udjelom soli također su izvrstan odabir.

#3 Da svježem povrću

Dodajte sendviču hranjive sastojke, hrskavost i volumen bez previše kalorija. Narežite rajčicu na kolute, isjeckajte mrkvu, papriku, dodajte listove zelene salate, ili svojem sendviču dodajte proklijalu leću koja  ima zemljani, blago papreni okus. Odlično će se uklopiti u bilo koji sendvič, a vama osigurati⁣ dodatne vitamine.

#4 Da, dodajte još povrća!

Kao što je slučaj sa salatama kao prilozima glavnom jelu, hrskavo, vodenasto, niskokalorično povrće nešto je čega svojim sendvičima nikada ne možete dodati previše.

Povrća nikad dovoljno!

Ne bojte se kreativnosti, jer gotovo sve što zapakirate u sendvič imat će dobar okus. Pa i rotkvica. 

#5 Namaz ili umak napravite sami

Domaće verzije umaka mogu biti jednako bogate okusom kao i oni najfiniji kupovni, a nezdravi. Domaći umak ili namaz isto mogu vaš naizgled običan sendvič podići na novu razinu, a istovremeno osigurati da ste pojeli zdrav obrok.

Niste raspoloženi za sendvič? Namaz uvijek možete pojesti i s krekerima od sjemenki, ili još jednostavnije, narezanim svježim povrćem.

Jedan od naših omiljenih dodataka je avokado namaz koji će vašem omiljenom sendviču dodati zdravu masnoću i finu kremastu teksturu.

Namaze pripremite kroz vikend, u tjednu samo mažite!

Odlično se snalazi i u ulozi dressinga za salatu, a klinci ga se neće moći zasititi uz pečene krumpiriće!

Također možete isprobati i popularan namaz od slanutka, ili ako obožavate sezam, tahini namaz. Pronađite svog favorita i proširite glas!

PONUDA ZDRAVOG BRAŠNA

SJEMEKE I MAHUNARKE

Komentari
Održimo zdravu vezu
Prijavom ostvaruješ 10% popusta na prvu narudžbu