Brza narudžba
0 kom
Svodi li se i vaša sirova prehrana na konzumaciju svježe banane?

Kako uvrstiti sirove namirnice u svoju prehranu

Datum objave: 15.03.2022.
Komentiraj

Kada ste pročitali naslov jeste i vi pomislili „Pa ja već jedem sirovu hranu“ misleći da jednu voćku koju tu i tamo pojedete? Niste jedini. Ovom prilikom želimo vam kroz recepte pokazati kako sirove namirnice uvesti u svoje svakodnevne obroke i kako ih kombinirati.

Termički obrađena hrana naša je svakodnevica. Na taj način izbjegavamo dobro poznate opasnosti koje se kriju u sirovoj hrani, ali tijekom obrade može doći i do gubitka pojedinih nutrijenata pa je određene namirnica bolje jesti sirove.

Sirova prehrana uglavnom se temelji na svježem povrću, voću, sjemenkama, mahunarkama, orašastim plodovima i mesu.

Donosimo vam par ideja kako sirove namirnice uvrstiti u svoju prehranu. Vjerujemo kako će svatko pronaći nešto za sebe 😉

Šarenilo na tanjuru

Stiže nam sezona svježeg voća i povrća pa je ovo najbolje razdoblje da uvedete neke promjene u prehrani. Ako niste fan sirovog mesa i ribe ovo je najbolja alternativa.

Opće je poznato da kuhanjem povrće gubi većinu svojih hranjivih sastojaka stoga uz dobro poznate rajčice, papriku i zelenu salatu u sirovom obliku odlični su i krastavci, kupus, mrkva, cikla, luk, rotkvice, rikola, špinat, tikvice itd.

Naravno valja pripaziti i na povrće koje ne smijemo jesti sirovo poput krumpira i patlidžana.

Špageti od tikvica s osvježavajućim umakom

Špageti od tikvica u osvježavajućem umaku

Hladna zelena juha

Pregršt domaćeg voća poput šljiva, jabuka, kruški, marelica, trešanja, bobičastog voća, agruma i dr. omogućuje nam da izaberemo što nam najviše odgovara. Uz to danas se pojavljuju nove vrste iz egzotičnih krajeva pa tako uz već udomaćenu bananu, ananas i kivi na policama trgovina možemo pronaći mango, papaju, avokado, datulje i brojne druge.

Zeleni smoothie za popravak raspoloženja

Uvijek zaboravljeni orašasti plodovi i sjemenke

Fantastični orašasti plodovi poput lješnjaka, oraha, badema, pekan ili brazilskog oraha, sirove pistacije nude toliko mogućnosti. Jednostavno njima obogatite povrtne ili voćne salate, pripremite domaći sladoled ili mlijeko, a mljevene upotrijebiti za pripremu slastica.

NAŠ IZBOR XL ORAŠASTIH PLODOVA


Sočna salata s bademima

Raw vegan sladoled od bobica i orašastih plodova

Ne smijemo zaboraviti na brojne sjemenke kao što su suncokretove, lanene, chia, bučine golice, sezam koje kao i orašaste plodove ponekad konzumiramo premalo, a tako ih je jednostavno ukomponirati u razna jela. Posipajte ih po obroku, stavite u smoothie, a preljevi i namazi od sjemenki podići će jelo na novu razinu.

NAŠ IZBOR XL SJEMENKI

Tahini namaz

Namaz od bobičastog voća i chia-e

Na što treba pripaziti

Sirove namirnice vrijedi uvrstiti u svoju prehranu, međutim dugoročna konzumacija isključivo sirove hrane i nije tako dobar izbor. Nakon nekog vremena javlja se nedostatak nutrijenata koje dobivamo iz mesa, mliječnih proizvoda i dr. koji su nam potrebni za normalno funkcioniranje.

Za pripremu sirove hrane ponekad treba izdvojiti neko vrijeme i eksperimentiranje, međutim ako to radite povremeno nećete izgubiti dragocjeno vrijeme, a otkriti ćete i neke nove okuse. Najpoželjnije je u određene obroke u danu uvrstiti sirove namirnice i kombinirati ih sa termički obrađenima jer ćete tako steći balans.

 

Komentari
Newsletter
Prijavom ostvaruješ 10% popusta na prvu narudžbu
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Sendgrid

Google analytics