Brza narudžba
Košarica 0 kom

Mršavite pomoću orašastih plodova

Datum objave: 12.04.2019.
Komentiraj

Proljeće je, barem kalendarski, počelo, ljeto stiže i većina nas se našla u panici jer smo preko zime nakupili suvišne kilograme.

Naravno, potrebno je pojačati fizičku aktivnost, no kilogrami se jednako uspješno gube i u kuhinji.

Umjesto da pribjegavamo raznim dijetama, koje osim dobro poznatog jo-jo efekta nose sa sobom i brojne rizike za zdravlje, daleko bolja opcija je promjena prehrambenih navika.

Hrana koju vaše tijelo voli

Uvedite zdrave i balansirane obroke, a umjesto grickalica radije posegnite za mnogo zdravijom alternativom (orašastim plodovima). 

Vrećica čipsa ili neke druge industrijski prerađene hrane dat će vašem tijelu mnogo nepotrebnih kalorija, štetnih tvari i zasićenih masti koje su loše za organizam i pogubne za zdravu tjelesnu težinu.

Jedna šaka oraha, badema, indijskih oraščića ili bilo kojeg drugog orašastog ploda dat će vam, osim mnogostrukih zdravstvenih koristi, potrebnu energiju, zdrave masti i proteine, vitamine i vlakna

Orašasti plodovi su zdrava alternativa za grickalice.

Topite kilograme uz zdrave grickalice

Orašasti plodovi su svojevrsna superhrana, koja blagotvorno djeluje na organizam i sprječava čitav niz bolesti. Također se njihovim konzumiranjem vrlo uspješno možete boriti protiv suvišnih kilograma. Proteini i vlakna smanjuju glad, a masti pomažu u oslobađanju grelina, tj. hormona gladi koji javlja kada ste dovoljno siti.

Zbog zdravih masti i proteina koje sadrže, osjećaj sitosti traje duže i potreba za hranom se smanjuje, a također pomažu i u održavanju razine šećera u krvi i smanjuju potrošnju nezdravih namirnica.

Naravno, ni u konzumiranju orašastih plodova ne smijete pretjerivati. Dovoljna je jedna šaka za međuobrok i oni su prilično kalorični, pa je potreban oprez ako želite smršavjeti.

Pozitivno je i što, u današnje doba kad je život ubrzan i tražimo brza i jednostavna rješenja, orašasti plodovi su lako dostupni, cjenovno prihvatljivi i ne iziskuju nikakvu posebnu pripremu.

Orašasti plodovi smanjuju glad i daju dulji osjećaj sitosti.

Plus, za razliku od mnogih drugih prerađenih namirnica, jedenje orašastih plodova zahtijeva od vas da duže žvačete.

Proces žvakanja, tj. pravilnog žvakanja hrane, aktivira mehaničke hranjive i senzorne signale koji mogu značajno utjecati na vaš apetit.

U nastavku provjerite nutritivne i kalorijske vrijednosti nekih orašastih plodova:

  • 100 g badema: 29,1 g masti, 21 g ugljikohidrata, 0,72 g šećera, 24,3 g proteina
  • 100 g oraha: 65,2 g masti, 13,7 g ugljikohidrata, 2,6 g šećera, 15,2 g proteina
  • 100 g lješnjaka: 50,5 g masti, 28,6 g ugljikohidrata, 1,2 g šećera, 15,8 g proteina
  • 100 g pistacije: 43,8 g masti, 32,9 g ugljikohidrata, 6,3 g šećera, 21,9 g proteina
  • 100 g kikirikija: 55,6 g masti, 14,8 g ugljikohidrata, 5,6 g šećera, 26,2 g proteina
  • 100 g brazilskih oraha: 67,1 g masti, 4,2 g ugljikohidrata, 2,3 g šećera, 14 g proteina
  • 100 g indijskih oraha: 48,1 g masti, 15,2 g ugljikohidrata, 5,3 g šećera, 21,2 g proteina

 

PONUDA ZDRAVIH GRICKALICA

Komentari
Newsletter
Prijavom ostvaruješ 10% popusta na prvu narudžbu
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Sendgrid

Google analytics