Brza narudžba
Košarica 0 kom

Pobijedite proljetni umor

Datum objave: 24.05.2021.
Komentiraj

Proljeće je stiglo i priroda se budi, a vi se osjećate bezvoljno za uživanje u bujnom zelenilu i cvrkutu ptica? Ne brinite, niste jedini. 

Već u rano proljeće s pojavom toplijih i sunčanijih dana počinjemo se osjećati umorno, dolazi do promjena raspoloženja, pada koncentracije, nedostatka energije, problema sa spavanjem i dr., odnosno nastupa „proljetni umor“.

Tijekom zimskog razdoblja tijelo je opterećeno manjkom aktivnosti, boravkom u zatvorenom, teškom i masnijom hranom, a kao posljedica javlja se oslabljen organizam. Promjenjivo vrijeme i hormonalna ravnoteža na prelasku godišnjih doba znatno utječu na naš organizam zato slušajte svoje tijelo kako bi znali što promijeniti.

Podizanje energije

Zbog jednolične zimske prehrane, nedostatka sunca i smanjenje fizičke aktivnosti dolazi do hormonalne promjene te nedostatka vitamina i minerala u organizmu. U borbi protiv proljetnog umora idealna su kombinacija pravilna prehrana, dovoljno konzumiranje tekućine, tjelesna aktivnost i boravak na svježem zraku. Uvrstite u svoju svakodnevicu barem dio toga i brzo ćete osjećati pozitivne promjene.

1. Hidratacija

Kod nekih osoba već i blaga dehidracija dovodi do glavobolje i osjećaja slabosti. Važno je unositi dovoljno tekućine jer njezin nedostatak znatno utječe da se osjećate umornije i bezvoljnije. Pijte do 8 čaša obične vode dnevno ili dodajte kriške limuna kojima ćete obogatiti okus.

2. Bogatstvo vitamina i minerala

Svi smo se bar jednom u životu susreli sa proljetnim umorom koji se javlja zbog jednolične prehrane tijekom zimskog razdoblja uglavnom namirnicama koje su siromašne vitaminima i mineralima. Posegnite za domaćim sezonskim povrćem i voćem kad god ste u mogućnosti kako bi njihove blagodati iskoristili maksimalno.

Najbolje je posegnuti za vitaminom C koji se nalazi u agrumima, malinama, borovnicama, špinatu, blitvi, paprici. Kako bi smanjili osjećaj iscrpljenosti, glavobolje, manjak apetita i mišićnih grčeva konzumirajte više žitarica, ribe, mahunarki i tamne čokolade čime ćete nadomjestili nedostatak magnezija i željeza. Unosom vitamina B koji se nalazi u mesu, ribi, orašastim plodovima i mlijeku podižete raspoloženje. Nikako ne smijemo zaboraviti na vitamin D koji nam tijekom zimskih dana nedostaje, a najbolje ga je nadomjestiti boravkom na otvorenom čim sunce izađe.

Međutim, ponekad je hrana koju u prosjeku svakodnevno konzumiramo nutritivno siromašna pa mnogi ljudi u brizi za vlastito zdravlje biraju i kvalitetne dodatke prehrani. Oni nam uvelike pomažu kod umora i iscrpljenosti, a proljeće je razdoblje kada je organizmu potrebna takva dodatna potpora.

3. San protiv umora

Spavajte dovoljno jer ćete se lakše fokusirati i biti produktivniji. Statistike govore kako je potrebno minimalno 7 sati sna svake noći koji je vašem tijelu potreban kako bi se napunilo energijom i ujedno smanjila razina stresa.

4. Pokreni se!

Ne smijemo zaboraviti i na aktivnosti koje će probuditi naše tijelo iz zimskog sna. Uvijek se dogodi da smo preumorni za tjelovježbu, ali budite aktivni barem 15-ak minuta u danu ako ništa drugo svakodnevna šetnja imati će pozitivan učinak na vaš organizam.

 

5. Pronađite svoju omiljenu metodu opuštanja

Pronađite hobi koji vas uveseljava, okružite se pozitivnim ljudima i podignite raspoloženje, složite opuštajuću kupku, pročitajte dobru knjigu ili uz čašu vina uživajte u sunčanim danima koji nam slijede i ne dozvolite proljetnom umoru da vas obuzme.

KUPI ZDRAVE NAMIRNICE

Komentari
Održimo zdravu vezu
Prijavom ostvaruješ 10% popusta na prvu narudžbu
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Sendgrid

Google analytics