Brza narudžba
Košarica 0 kom

Smočnica kao vaša zona zdravlja

Datum objave: 24.04.2020.
Komentiraj
Opskrbite se zdravim namirnicama

U ovom nesigurnom vremenu, jedna od stvari u koju smo sigurni je: odabir namirnica i planiranje obroka jedan je od načina na koji u svoj život možemo unijeti više reda, ali i osjećaj užitka.

Naši životi dramatično su se promijenili u posljednjih nekoliko tjedana, i svakodnevna rutina možda će izgledati drugačije u doglednoj budućnosti.

Bez obzira na izazove koji donosi vrijeme u kojem jesmo, poput nedostatka pojedinih sastojaka, nedostupnost svježih namirnica ili manji mjesečni budžet - zdrava prehrana ne bi trebala predstavljati veliki izazov.

Biti pažljiv u onome što kupujemo, što kuhamo i što grickamo ključno je tijekom ovih izvanrednih okolnosti, ali ne više nego i u normalnim okolnostima.

Zdravo se hraniti jednostavnije je nego se čini.

Pogotovo kada znamo da zdrav način života rezultira snažnim imunitetom, koji nije sezonska stvar, već je na njegovom jačanju potrebno neprestano raditi.

Drugačije upravljajte kupovinom namirnica

Planiranjem obroka i uz popis namirnica izbjegavate impulzivno kupovanje.

A naručujete li namirnice putem web trgovine, to je odličan način da se opskrbite svime što vam je potrebno bez da ste napustili kuću ili stan.

Online kupovina namirnica puno je praktičnija.

Osim toga, za razliku od odlaska u trgovinu, kupovina putem interneta znatno olakšava kupnju na veliko - jednostavno dodajte XL pakiranja u virtualnu košaricu i oni će vam biti isporučeni do vašeg kućnog praga.

Pratite istek roka trajanja namirnica

Jednostavan trik je napraviti popis svih prehrambenih proizvoda koje držite u smočnici, hladnjaku i zamrzivaču i zabilježiti njihov rok trajanja. Popis držite negdje u kuhinji, ili na mobilnom uređaju, da vam je uvijek pri ruci.

Tako, kada planirate svoje obroke, nastojte ubaciti proizvode kojima prvo ističe rok trajanja.

Dok precrtavate popis, lako znate što trebate nadopuniti kada ćete ponovno krenuti obnavljati zalihe.

Istražujte recepte i eksperimentirajte

Ne mora svaki obrok biti gurmanski, ali svaki obrok može biti hranjiv.

Ako ste cijeli dan kod kuće, možda ćete imati više vremena za istraživanje recepata i eksperimentiranje s nekim novim vrstama jela. Naša kolekcija recepata ima toliko toga za ponuditi, preko 230 recepata!

Kako bi pretraga bila jednostavnija, možete koristiti funkciju pretraživanja - odaberite vrstu jela, broj sastojaka i težinu pripreme i dopustite našoj web stranici da vam ponudi sve mogućnosti koje odgovaraju vašim potrebama.

Ako pripremate recept, ali nemate baš sve potrebne sastojke, zapamtite da je u redu zamijeniti. Ako se držite iste kategorije namirnica, to bi trebalo biti u redu.

Nutritivno gledajući, povrće s niskim udjelom ugljikohidrata je prilično zamjenjivo. Ako vam zamjena zvuči dobro, samo nastavite s pripremom jela. Nemojte se preznojavati oko sitnica. Malo improviziranja nikada nije nikome naškodilo.

A što je s grickanjem?

Češći boravak u udobnosti doma ima svoje prednosti, ali istovremeno može predstavljati i niz izazova, uključujući razne distrakcije, manje produktivno radno okruženje, nezdrave prehrambene navike...

Izbjegavajte industrijski prerađene grickalice - napravite sami zdraviju verziju!

Iako ovih dana ima toliko mnogo što ne možemo predvidjeti i ne možemo kontrolirati, ohrabruje činjenica da možemo kontrolirati ono što unosimo u svoj organizam, pa čak i lako napraviti promjene na bolje.

Predlažemo nekoliko opcija za zdrave grickalice:

Pistacije

Pistacije su jedan od najzdravijih orašastih plodova na raspolaganju. Sadrže visoki udio proteina, kalcija, željeza, bakra, oleinske kiseline i antioksidansa kao što su vitamini A i E.

Nevjerojatno hranjive za našu krv i imunološki sustav, kardiovaskularni sustav, mišićni i živčani sustav.

Čokoladne kuglice s pistacijom zadovoljit će vašu želju za slatkim!

Mogu se konzumirati same za sebe kao zdrava grickalica ili kao dodatak mnogim slanim i slatkim jelima.

Bučine sjemenke

Samo šaka bučinih sjemenki dnevno zadovoljava pola dnevnih potreba odrasle osobe za aminokiselinama.

Iako nisu masne kao neki od orašastih plodova, jedan su od najboljih izvora omega-3, također su odličan izvor vitamina i minerala, posebno cinka i željeza kojeg imaju tri puta više nego meso buče.

Dnevna preporuka za konzumaciju bučinih sjemenki je do 300 grama za odrasle, za djecu od 50-150 grama.

Orasi

Orasi su puno više od ukusnog sastojka kolača. Osim što su ukusni, prava su riznica zdravlja, puna antioksidansa i hranjivih tvari.

Bogati izvor omega-3 masnih kiselina i preporuka je u vegetarijanskoj prehrani jer može nadomjestiti ono što u uobičajenoj prehrani unosimo mesom i ribom.

Možete ih kombinirati u svakom obroku. Iznimno svestrana namirnica koju možete koristiti u predjelima, glavnim jelima i juhama. Sljedeći put ubacite šaku oraha u svoje jutarnje žitarice ili salatu uz ručak.

Iako najviše poznat kao glavni sastojak mnogih kolača, orah je puno više od toga!

Orah ima pojačano djelovanje u kombinaciji s medom, redovito konzumiranje smanjuje rizik od srčanih bolesti.

Doprinosi smanjenju razine stresa, a pomoći će vam i da lakše zaspite.⁣ Odlična grickalica za kraj dana!⁣

Lješnjak

Lješnjak je vrlo popularan orašasti plod bogat zdravim mononezasićenim i polinezasićenim mastima. Dobar je izvor dijetalnih vlakana i proteina.

Sadrži omega-3 masne kiseline a jedinstven je po tome što sadrži znatnu količinu folne kiseline. Pomaže u sprečavanju kardiovaskularnih bolesti, smanjivanju lošeg kolesterola, jačanju imuniteta, zdravom razvoju fetusa, poboljšava pamćenje i mentalne sposobnosti.

Lješnjaci se mogu jesti sirovi, a posebno su ukusni kada se lagano ispeku. Dodatak su mnogobrojnim slatkišima, desertima, napitcima, ali i mnogim slanim jelima.

Ako napunite smočnicu zdravim namirnicama i grickalicama s niskim udjelom ugljikohidrata, priprema brzih, nutritivno uravnoteženih i ukusnih obroka, energetskih zalogaja ili slastica bit će puno lakša!

PROVJERI POPUSTE I OBNOVI ZALIHE

Komentari
Održimo zdravu vezu
Prijavom ostvaruješ 10% popusta na prvu narudžbu