Brza narudžba
0 kom

Pun ruksak zdravih namirnica za aktivan vikend

Datum objave: 25.05.2023.
Komentiraj

Aktivan vikend može biti ispunjen zdravim namirnicama koje će vam dati dovoljne energije, lako se spremaju i čine nas zdravijima. 

Kako je vrijeme sve ljepše, mnogi se odlučuju vrijeme provoditi u prirodi baveći se brojnim aktivnostima koja uglavnom uključuju bijeg u prirodu i puno kretanja. S obzirom na to da te aktivnosti značajno troše energiju, važno je odabrati hranu bogatu hranjivim tvarima koje će nas držati zdravima i punim energije. 

Napunite ruksak vodom, voćem i žitaricama!

Prvo pravilo aktivnog odmora jest da uvijek morate ponijeti hranu i piće sa sobom budući da su uvjeti izrazito nepredvidivi. Nužno je da ste tijekom aktivnog odmora dobro hidrirani kako vas ne bi uhvatila mučnina. Voda s chia sjemenkama i limunom jednostavan je napitak koji će vam držati sitnim, ali i dugo hidratiziranim jer unosite elektrolite, proteine i vlakna. Nadalje, možete odabrati i prirodne napitke poput kokosove vode ili čaja kako biste održali energiju.

U održavanju energije i mišićne mase pomoći će hrana bogata proteinima poput kuhanog jaja, graha, zdravih salata s kus kusom ili kvinojom. Možete pripremiti hummus od slanutka ili domaću zdravu Nutellu od lješnjaka kako bi u svakom trenutku mogli posegnuti za zdravim obrokom koji će vas držati sitim.

Voće i orašasti plodovi su izvrsna opcija za zdrave zalogaje tijekom aktivnosti. Odaberite banane jer su bogate kalijem i izbjeći ćete grčeve u mišićima, kao i jabuke koje će vam dati potrebne ugljikohidrate. Suho voće je samo još jedan od izvora kojim možete brzo nadoknaditi energiju. 

Dodajte i orašaste plodove, zdravi kruh i domaće krekere bez glutena!

Za napore u usponu ili intenzivnije aktivnosti, trebat će vam dosta energije koje možete unositi kroz zdrave grickalice - orašaste plodove. Izbor je doista širok, od badema, lješnjaka, oraha, indijskih oraščića, brusnica ili datulja. Ako vam je nespretno konzumirati jedan po jedan, odaberite energetske pločice koje može jednostavno izraditi dan prije te lagano ponijeti sa sobom. Unaprijed možete pripremiti i sendviče s domaćim kruhom od pirovog brašna sa suncokretovim ili bučinim sjemenkama te dodati piletinu ili povrće. Ako volite više kremaste strukture, jednostavno premažite kruh omiljenim namazom. Domaći krekeri bez glutena nikada dosta, pa čak i kada se radi o snackovima u prirodi, stoga ih slobodno ponesite. 

KUPI MASLACE

Sve ove namirnice su na dohvat ruke i izrazito se lagano pripremaju, a bolji su odabir od kupovnih nezdravih grickalica ili tradicionalnih obroka u prirodi.

Slijedeći ove savjete i odabirući zdrave namirnice, možete osigurati da vaš aktivni odmor bude pun energije i uspomena. 

Komentari
Newsletter
Prijavom ostvaruješ 10% popusta na prvu narudžbu
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google Maps

Sendgrid

Live Chat

Facebook Messenger (like page)

Ova kategorija kolačića može se nazivati i tzv. kolačićima treće strane. Kolačići društvenih mreža i marketinški kolačići se koriste u svrhu reklamiranja i prilagođavanja sadržaja korisniku. Koriste se i za ograničavanje oglasa. Moramo Vas obavijestiti da prilikom korištenja ove kategorije kolačića može doći i do prijenosta podataka u treće zemlje

Google Tag Manager

Google Analytics

Google Ecommerce

Facebok Pixel

Ova kategorija kolačića može se nazivati i tzv. kolačićima treće strane. Kolačići društvenih mreža i marketinški kolačići se koriste u svrhu reklamiranja i prilagođavanja sadržaja korisniku. Koriste se i za ograničavanje oglasa. Moramo Vas obavijestiti da prilikom korištenja ove kategorije kolačića može doći i do prijenosta podataka u treće zemlje.

Dozvoli sve