Česta pitanja

Kako mogu napraviti narudžbu?

Prvo izaberite proizvode koje želite kupiti. Možete ih pronaći u različitim kategorijama ili jednostavno pomoći sa tražilicom (lijevo gore). Kod proizvoda kliknite gumb „Dodaj u košaricu“, a zatim „Nastavi s kupovinom“ ili „Dovrši kupnju“ (ovisno o tome da li već imate u košarici sve proizvode koje želite kupiti). U Internet košaricu upišite svoje podatke. Obratiti posebnu pažnju na 2. i 3. korak kako bi pravilno označili način dostave i način plaćanja. Ako imate kod ili poklon bon trebate ga upisati u polje "Dodaj kod". Na kraju još jednom pregledajte narudžbu i kliknite „Dovrši kupnju“ i "Plati". Ispisat će se broj narudžbe i na e-mail će te dobiti potvrdu o narudžbi. Ako se ne ispiše broj narudžbe i ako na e-mail ne dobijete potvrdu, narudžba nije bila pravilno predana. U tom slučaju slobodno nas kontaktirajte na: webshop@marjan-voce.hr.

U slučaju kada već unaprijed znate koje artikle želite naručiti, narudžbu možete napraviti i kroz opciju "Brza narudžba".

Da li se moram registrirati kako bi napravio/la narudžbu?

Registracija nije obavezna, ali preporučamo da se registrirate jer onda ne morate ponovno upisivati svoje podatke svaki put kada naručujete s našeg webshopa, imate predgled svojih prijašnjih narudžbi, biti ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama  te skupljati nagradne bodove. Vaši podaci su sigurni te ih nikada nećemo dijeliti.

Zaboravljena lozinka - što učiniti?

Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.

Kako mogu platiti svoju narudžbu?

Na raspolaganju imate tri mogućnosti. Paket možete platiti dostavljaču iz kurirske dostave GLS u gotovini prilikom isporuke, preko kreditne i debitne kartice (Premium Visa, Maestro, Visa, MasterCard i Diners) ili pouzećem (bilo direktno u banci, bilo plaćanje preko usluge Internet bankarstva, bilo virmanom). Kada obavite svoju kupovinu - izaberete onu opciju koja Vama najviše odgovara.

Koliko traje isporuka?

Isporuka se vrši u roku od 1-4 radna dana.

Gdje vršite isporuku robe?

Isporuku robe vršimo na područje Republike Hrvatske i Slovenije.

Koliki je trošak dostave narudžbe?

Dostava za sve narudžbe iznad 299 kuna je besplatna za područje cijele Hrvatske. Trošak dostave za narudžbe manje od 299 kuna iznosi 30 kuna. 

O troškovima dostave detaljnije je opisano na našoj Web stranici pod kategorijom Dostava.

Što je Loyalty klub Marjan voće?

Sve o Loyalty klubu kupaca detaljno je opisano na našoj Web stranici pod kategorijom Loyalty klub.

Da li mogu vratiti kupljene proizvode?

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od preuzimanja pošiljke vrati kupljene proizvode. 

Više o povratu robe možete naći pod rubrikom Povrat i reklamacije.

Što ako proizvod ima manu?

Ako želite reklamirati proizvod sa manom, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail: webshop@marjan-voce.hr sa opisom problema ili nas nazovite +385 1 6473 924. Mi ćemo dogovoriti da dostavna služba od Vas preuzme paket o našem trošku. Nakon pregleda vraćene robe ćemo Vas obavijestiti o daljnjim koracima.

Postoji li minimalan iznos narudžbe?

Ne. Naručiti možete proizvode u bilo kojem iznosu.

Kako ću znati da je pošiljka zapakirana i poslana na moju adresu?

Podaci o kupnji i potvrda o poslanoj narudžbi stići će na vašu email adresu koju ste ostavili prilikom kupnje/registracije.

Je li kupovina preko internet stranice Marjan voće.hr sigurna?

Marjan voće.hr internetska trgovina posjeduje najviši stupanj SSL certifikata koji vam garantira sigurnu kupovinu. Prilikom plaćanja u našoj internetskoj trgovini koristite Corvus Pay - napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta. 

Detalje o sigurnosti plaćanja možete pronaći pod rubrikom Privatnost i sigurnost.

Koje su prednosti kupnje u webshop-u?

  • webshop je otvoren od 0-24
  • manje gužve - manje stresa, nema čekanja na blagajni, niti traženja proizvoda po trgovini
  • mogućnost uspoređivanja cijena – usporedite cijene i dostupost prizvoda, te uštedite i vrijeme i novac
  • kupovati možete s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme

Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?

Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratit ćemo vam puni iznos na tekući račun ili kreditnu karticu (iznos proizvoda, bez dostave).

Treba mi račun, kako ću ga dobiti?

Račun putuje zajedno s naručenim proizvodima. Primit ćete ga uz pošiljku, u paketu.

Mogu li naručiti proizvode ako živim van granica Republike Hrvatske?

Preko Marjan voće web trgovine trenutno mogu naručivati kupci Republike Hrvatske i Slovenije.