Česta pitanja

Kako mogu napraviti narudžbu?

Prvo izaberite proizvode koje želite kupiti. Možete ih pronaći u različitim kategorijama ili jednostavno pomoći sa tražilicom (lijevo gore). Kod proizvoda kliknite gumb „Dodaj u košaricu“, a zatim „Nastavi s kupovinom“ ili „Dovrši kupnju“ (ovisno o tome da li već imate u košarici sve proizvode koje želite kupiti). U Internet košaricu upišite svoje podatke. Obratiti posebnu pažnju na 2. i 3. korak kako bi pravilno označili način dostave i način plaćanja. Ako imate kod ili poklon bon trebate ga upisati u polje "Dodaj kod". Na kraju još jednom pregledajte narudžbu i kliknite „Dovrši kupnju“ i "Plati". Ispisat će se broj narudžbe i na e-mail će te dobiti potvrdu o narudžbi. Ako se ne ispiše broj narudžbe i ako na e-mail ne dobijete potvrdu, narudžba nije bila pravilno predana. U tom slučaju slobodno nas kontaktirajte na: webshop@marjan-voce.hr.

U slučaju kada već unaprijed znate koje artikle želite naručiti, narudžbu možete napraviti i kroz opciju "Brza narudžba".

Da li se moram registrirati kako bi napravio/la narudžbu?

Registracija nije obavezna, ali preporučamo da se registrirate jer onda ne morate ponovno upisivati svoje podatke svaki put kada naručujete s našeg webshopa, imate predgled svojih prijašnjih narudžbi, biti ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama  te skupljati nagradne bodove. Vaši podaci su sigurni te ih nikada nećemo dijeliti.

Zaboravljena lozinka - što učiniti?

Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.

Kako mogu platiti svoju narudžbu?

Na raspolaganju imate tri mogućnosti. Paket možete platiti dostavljaču iz kurirske dostave GLS u gotovini prilikom isporuke, preko kreditne i debitne kartice (Premium Visa, Maestro, Visa, MasterCard i Diners) ili pouzećem (bilo direktno u banci, bilo plaćanje preko usluge Internet bankarstva, bilo virmanom). Kada obavite svoju kupovinu - izaberete onu opciju koja Vama najviše odgovara.

Koliko traje isporuka?

Za pakete koji se dostavljaju putem GLS dostavne službe isporuka se vrši u roku 1-4 radna dana. Nakon što robu predamo dostavnoj službi, na vašu email adresu poslat ćemo Vam broj pošiljke kako biste mogli provjeriti njezin status na adresi dostavne službe. Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.

Za pakete koji se dostavljaju dostavnim vozilom tvrtke isporuka se vrši unutar 48 sati.

Dostava se ne vrši preko vikenda i neradnim danima.

Gdje vršite isporuku robe?

Isporuku robe vršimo na područje Republike Hrvatske i Slovenije.

Koliki je trošak dostave narudžbe?

Dostava za sve narudžbe iznad 299 kuna je besplatna za područje cijele Hrvatske. Trošak dostave za narudžbe manje od 299 kuna iznosi 30 kuna. 

Iznimno, za područje Zagreba, Dugog Sela, Velike Gorice, Samobora, Zaprešića, Sesveta i Sesvetskog Kraljevca dostava je besplatna za narudžbe iznad 159 kuna (Potrebno odabrati dostavno vozilo tvrtke). Trošak dostave za narudžbe ispod 159 kuna iznosi 30 kuna. 

O troškovima dostave detaljnije je opisano na našoj Web stranici pod kategorijom Dostava.

Što je Loyalty klub Marjan voće?

Sve o Loyalty klubu kupaca detaljno je opisano na našoj Web stranici pod kategorijom Loyalty klub.

Da li mogu vratiti kupljene proizvode?

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od preuzimanja pošiljke vrati kupljene proizvode. 

Više o povratu robe možete naći pod rubrikom Povrat i reklamacije.

Što ako proizvod ima manu?

Ako želite reklamirati proizvod sa manom, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail: webshop@marjan-voce.hr sa opisom problema ili nas nazovite +385 1 6473 924. Mi ćemo dogovoriti da dostavna služba od Vas preuzme paket o našem trošku. Nakon pregleda vraćene robe ćemo Vas obavijestiti o daljnjim koracima.

Postoji li minimalan iznos narudžbe?

Ne postoji minimalan iznos narudžbe, ali ako naručite narudžbu ispod 159kn / 299kn dostava se naplaćuje 30kn.

 

Kako ću znati da je pošiljka zapakirana i poslana na moju adresu?

Podaci o kupnji i potvrda o poslanoj narudžbi stići će na vašu email adresu koju ste ostavili prilikom kupnje/registracije.

Je li kupovina preko internet stranice Marjan voće.hr sigurna?

Marjan voće.hr internetska trgovina posjeduje najviši stupanj SSL certifikata koji vam garantira sigurnu kupovinu. Prilikom plaćanja u našoj internetskoj trgovini koristite Corvus Pay - napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta. 

Detalje o sigurnosti plaćanja možete pronaći pod rubrikom Privatnost i sigurnost.

Koje su prednosti kupnje u webshop-u?

  • webshop je otvoren od 0-24
  • manje gužve - manje stresa, nema čekanja na blagajni, niti traženja proizvoda po trgovini
  • mogućnost uspoređivanja cijena – usporedite cijene i dostupost prizvoda, te uštedite i vrijeme i novac
  • kupovati možete s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme

Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?

Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratit ćemo vam puni iznos na tekući račun ili kreditnu karticu (iznos proizvoda, bez dostave).

Treba mi račun, kako ću ga dobiti?

Račun putuje zajedno s naručenim proizvodima. Primit ćete ga uz pošiljku, u paketu.

Mogu li naručiti proizvode ako živim van granica Republike Hrvatske?

Preko Marjan voće web trgovine trenutno mogu naručivati kupci Republike Hrvatske i Slovenije.

Kada mogu osobno preuzeti paket?

Sve željene proizvode možete naručiti putem web shopa te ih preuzeti u našem skladištu na adresi Trnošćica 10, 10370 Dugo Selo, Hrvatska radnim danom od 06:00 do 18:00h. Putem e-mail adrese primiti ćete obavijest kada je paket spreman za osobno preuzimanje.

Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?

Korisnička podrška dostupna je na e-mail adresi: webshop@marjan-voce.hr ili na telefonski broj 01/6473924

Kako mogu otkazati narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati slanjem e-maila na adresu webshop@marjan-voce.hr ili na telefonski broj 01/6473924

Koji je vremenski period za plaćanje narudžbe virmanom?

Uplata se može izvršiti u vremenskom periodu od 3 dana te će Prodavatelj istu stornirati ako uplata ne bude vidljiva.

Mogu li kupiti proizvode kao tvrtka, dobiti R1 račun?

Da, jednostavno tijekom narudžbe potrebno je ispuniti podatke o tvrtki, a zatim u procesu kupnje kada se unose podaci o kupcu treba označiti „Trebam R1 račun“.