Česta pitanja

Kako mogu napraviti narudžbu?

Prvo izaberite proizvode koje želite kupiti. Možete ih pronaći u različitim kategorijama ili jednostavno pomoći sa tražilicom (lijevo gore). Kod proizvoda kliknite gumb „Dodaj u košaricu“, a zatim „Nastavi s kupovinom“ ili „Dovrši kupnju“ (ovisno o tome da li već imate u košarici sve proizvode koje želite kupiti). U Internet košaricu upišite svoje podatke. Obratiti posebnu pažnju na 2. i 3. korak kako bi pravilno označili način dostave i način plaćanja. Ako imate kod ili poklon bon trebate ga upisati u polje "Dodaj kod". Na kraju još jednom pregledajte narudžbu i kliknite „Dovrši kupnju“ i "Plati". Ispisat će se broj narudžbe i na e-mail će te dobiti potvrdu o narudžbi. Ako se ne ispiše broj narudžbe i ako na e-mail ne dobijete potvrdu, narudžba nije bila pravilno predana. U tom slučaju slobodno nas kontaktirajte na: webshop@marjan-voce.hr.

U slučaju kada već unaprijed znate koje artikle želite naručiti, narudžbu možete napraviti i kroz opciju "Brza narudžba".

Da li se moram registrirati kako bi napravio/la narudžbu?

Registracija nije obavezna, ali preporučamo da se registrirate jer onda ne morate ponovno upisivati svoje podatke svaki put kada naručujete s našeg webshopa, imate predgled svojih prijašnjih narudžbi, biti ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama  te skupljati nagradne bodove. Vaši podaci su sigurni te ih nikada nećemo dijeliti.

Zaboravljena lozinka - što učiniti?

Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.

Kako mogu platiti svoju narudžbu?

Na raspolaganju imate tri mogućnosti. Paket možete platiti dostavljaču iz kurirske dostave GLS u gotovini prilikom isporuke, preko kreditne i debitne kartice (Maestro, Visa, MasterCard, American Express i Diners) ili pouzećem (bilo direktno u banci, bilo plaćanje preko usluge Internet bankarstva, bilo virmanom). Kada obavite svoju kupovinu - izaberete onu opciju koja vama najviše odgovara.

Koliko traje isporuka?

Isporuka se vrši u roku od 1-4 radna dana.

Gdje vršite isporuku robe?

Uz Republiku Hrvatsku isporuku robe vršimo i u cijeloj Europskoj uniji.

Koliki je trošak dostave narudžbe?

Dostava za sve narudžbe iznad 299 kuna je besplatna za područje cijele Hrvatske. Trošak dostave za narudžbe manje od 299 kuna iznosi 30 kuna. 

O troškovima dostave detaljnije je opisano na našoj Web stranici pod kategorijom Dostava.

Što je Loyalty klub Marjan voće?

Sve o Loyalty klubu kupaca detaljno je opisano na našoj Web stranici pod kategorijom Loyalty klub.

Da li mogu vratiti kupljene proizvode?

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od preuzimanja pošiljke vrati kupljene proizvode. 

Više o povratu robe možete naći pod rubrikom Povrat i reklamacije.

Što ako proizvod ima manu?

Ako želite reklamirati proizvod sa manom, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail: webshop@marjan-voce.hr sa opisom problema ili nas nazovite +385 1 6473 924. Mi ćemo dogovoriti da dostavna služba od Vas preuzme paket o našem trošku. Nakon pregleda vraćene robe ćemo Vas obavijestiti o daljnjim koracima.

Postoji li minimalan iznos narudžbe?

Ne. Naručiti možete proizvode u bilo kojem iznosu.

Kako ću znati da je pošiljka zapakirana i poslana na moju adresu?

Podaci o kupnji i potvrda o poslanoj narudžbi stići će na vašu email adresu koju ste ostavili prilikom kupnje/registracije.

Je li kupovina preko internet stranice Marjan voće.hr sigurna?

Marjan voće.hr internetska trgovina posjeduje najviši stupanj SSL certifikata koji vam garantira sigurnu kupovinu. Prilikom plaćanja u našoj internetskoj trgovini koristite Corvus Pay - napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta. 

Detalje o sigurnosti plaćanja možete pronaći pod rubrikom Privatnost i sigurnost.

Koje su prednosti kupnje u webshop-u?

  • webshop je otvoren od 0-24
  • manje gužve - manje stresa, nema čekanja na blagajni, niti traženja proizvoda po trgovini
  • mogućnost uspoređivanja cijena – usporedite cijene i dostupost prizvoda, te uštedite i vrijeme i novac
  • kupovati možete s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme

Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?

Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratit ćemo vam puni iznos na tekući račun ili kreditnu karticu (iznos proizvoda, bez dostave).

Treba mi račun, kako ću ga dobiti?

Račun putuje zajedno s naručenim proizvodima. Primit ćete ga uz pošiljku, u paketu.

Mogu li naručiti proizvode ako živim van granica Republike Hrvatske?

Marjan voće web trgovina namijenjena je svi kupcima unutar Europske Unije.